Za energię jak za złoto.

31. Data: 2012-04-23 18:50:33

Temat: Re: Za energię jak za złoto.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:15:51 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
c-pradu-2524902.html

> Bez sensu, mamy 21 wiek a nie sredniowiecze, ilosc sprzetu sie co pare lat podwaja
> wie i zapotrzebowanie na energie wzrasta. Poza tym elektrownia swoje zarobic musi,
> jak zaczniesz wydawacza malo pieniedzy bo sobie zarowki na eneogeoszczedne
zamienisz,
> to ceny za energie pojda w gore. Sorry, ale to Kowalski straci a nie elektrownia.

Howgh!

32. Data: 2012-04-23 18:50:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:27:04 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Z ciekawosci - masz jakies inne dane niz z tv czy radia?

RZĄD mu powiedział.
:-]

33. Data: 2012-04-23 18:51:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:51:54 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Wykształcenie obejmujące zdolność analitycznego myślenia i znajomość
> praw fizyki.

Tylko z ekonomią i ekonomiką znacznie gorzy...

34. Data: 2012-04-23 21:42:59

Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-04-23 20:47, Ikselka wrote:

> Właśnie TWOJE stanowisko bardziej nadaje się do okreslenia "oszołomskie" i
> "moherowe", niż moje. I Twoja oszołomska oraz moherowa retoryka polega na
> obrażaniu, moja na spokojnym trwaniu przy własnym zdaniu.

Własnym!? Zabawne... Chociaż nie, raczej żałosne. Folie a plusieurs.

--
mrg

35. Data: 2012-04-23 21:55:29

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> Jak tam było w sobotę na demonstracji? Podobno dosłownie gromy leciały
> na was z nieba?

Wyobraź sobie człowieku, że w weekendy jeżdze sobie obserwować ptaki;
jeszcze mi wódz nie zakazał.

Dziobak

36. Data: 2012-04-23 22:07:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 23:42:59 +0200, marrgol napisał(a):

> Własnym!? Zabawne... Chociaż nie, raczej żałosne. Folie a plusieurs.

Myślisz, że ta francuszczyzna czyni cię mniej oszołomskim?

37. Data: 2012-04-23 22:08:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 23:55:29 +0200, Dziobak napisał(a):

> Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> Wyobraź sobie człowieku, że w weekendy jeżdze sobie obserwować ptaki;
> jeszcze mi wódz nie zakazał.

No jak mozesz, swoim zmoknięciem sprawiłbyś człowieczynie tyle radości...
;-)

38. Data: 2012-04-23 22:17:18

Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-04-24 00:07, Ikselka wrote:

> Myślisz, że ta francuszczyzna czyni cię mniej oszołomskim?

Myślę, że to termin. który czyni ciebie bardziej.

--
mrg

39. Data: 2012-04-23 23:15:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Apr 2012 00:17:18 +0200, marrgol napisał(a):

> Myślę, że to termin. który czyni ciebie bardziej.

Czuj się jakby uczynił zatem. Spokój jest bezcenny.

40. Data: 2012-04-24 05:51:09

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

>Wykształcenie obejmujące zdolność analitycznego myślenia i znajomość
>praw fizyki.

Popelniasz podstawowy blad - opierasz sie na niepelnych danych, wiec reszta
twojej dedukcji moze rowniez byc bledna.

zawór napełniający
ubezpieczenie lokalu
Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Czarny osad w kiblu
Czy moj dom gnije?