Za energię jak za złoto.

41. Data: 2012-04-24 06:26:29

Temat: Re: Za energię jak za złoto.
Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Normalnie, jak z każdej innej elektrowni.

Uwazasz, ze w te przeciazone linie energetyczne, mozna jeszcze cos
"wcisnac"?

42. Data: 2012-04-24 06:29:01

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewno skacze też z radości, że mu emeryturę przesunięto w czasie o 7 lat -
> bo co rząd mu powie, to święte.
> "Mam dłużej pracować? - rozumiem!"

Ta, wiekszosci wypadkow bedzie to oznaczalo wydluzony czas przebywania
na bezrobociu, juz dzisiaj jest trudno z praca dla 50+...

43. Data: 2012-04-24 07:04:34

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2012 20:50, Ikselka pisze:

> RZĄD mu powiedział.
> :-]

A tobie Ojciec Dyrektor i Wodzu Jarosław.

44. Data: 2012-04-24 07:05:20

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2012 20:51, Ikselka pisze:

> Tylko z ekonomią i ekonomiką znacznie gorzy...

Znacznie lepiej, niż z twoją znajomością języka polskiego.

45. Data: 2012-04-24 07:06:23

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2012 20:47, Ikselka pisze:

> Właśnie TWOJE stanowisko bardziej nadaje się do okreslenia "oszołomskie" i
> "moherowe", niż moje. I Twoja oszołomska oraz moherowa retoryka polega na
> obrażaniu, moja na spokojnym trwaniu przy własnym zdaniu.

No to nadal uważaj, że Ziemia jest płaska, a moskiewski spisek od czasów
Imperium Rzymskiego tłumi tę prawdę i patroluje Obwód Ziemi.

46. Data: 2012-04-24 07:07:36

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2012 20:49, Ikselka pisze:

> Pewno skacze też z radości, że mu emeryturę przesunięto w czasie o 7 lat -
> bo co rząd mu powie, to święte.

Ikselka, weź już przestań dokonywać projekcji swoich patologii na innych
ludzi...

47. Data: 2012-04-24 07:10:10

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2012 23:55, Dziobak pisze:
> Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> Wyobraź sobie człowieku, że w weekendy jeżdze sobie obserwować ptaki;
> jeszcze mi wódz nie zakazał.

Słusznie zauważyłeś - jeszcze.

Niedługo będziesz miał obowiązkowy udział w takich pochodach. A jak nie
pójdziesz - zostaniesz napiętnowany jako Agent Moskwy.

48. Data: 2012-04-24 07:30:15

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2012 08:26, Robson pisze:

> Uwazasz, ze w te przeciazone linie energetyczne, mozna jeszcze cos
> "wcisnac"?

Och jasne, przeciążone aż dymią... A ta nowa linia wysokiego napięcia,
którą stawiają koło mnie, będzie fabrycznie przeciążona.

Zrozum, że tworzenie nowych linii nie wymaga spektaklu medialnego na
cały kraj! I ty o tym nie wiesz, ale w tej sieci ciągle coś się dzieje -
wbrew moherowej propagandzie to nie jest tak, że "kolesie" przejęli i
teraz koszą tylko kasę nic a nic nie inwestując w infrastrukturę.

Budowane są nowe linie. Modernizowane są stare (czasem przy okazji ich
zerwania ;) ).

Moi rodzice wynieśli się z Warszawy do Młochowa na początku wieku. Ja
przeniosłem się 6 lat później. I przez tę ponad dekadę mamy porównanie
jakości zasilania. Jest dużo lepiej. Mimo że w okolicy pojawiło się w
tym czasie dużo nowych domów i kilka dużych placówek typu bazy transportowe.

49. Data: 2012-04-24 09:59:09

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wbrew moherowej propagandzie to nie jest tak, że "kolesie" przejęli i
> teraz koszą tylko kasę nic a nic nie inwestując w infrastrukturę.

Otóż wiem, niestety wiem co mówię, w odróżnieniu od ciebie. Żyj dalej w
matrixie.
Masz jakąś fobię albo manię przesladowczą, w każdym poście piszesz o
moherach, ale takie rzeczy da sie leczyć.

50. Data: 2012-04-24 10:06:39

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2012 11:59, Robson pisze:

> Otóż wiem, niestety wiem co mówię, w odróżnieniu od ciebie. Żyj dalej w
> matrixie.

No cóż, w moim "matrixie" dokonano wymiany uszkodzonego lokalnego
transformatora, dla zaspokojenia rosnących potrzeb miejscowości
zainstalowano drugi, powstały nowe linie doprowadzające prąd do nowych
domów, wymieniono sporo starych linii z "gołych drutów" na izolowany
"warkocz", a niedaleko powstaje duża linia przesyłowa wysokiego napięcia.

Twierdzisz, że to tylko złudzenie?

Że te nowe kratownicowe słupy to projekcja holograficzna?

zawór napełniający
ubezpieczenie lokalu
Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Czarny osad w kiblu
Czy moj dom gnije?