Za energię jak za złoto.

51. Data: 2012-04-24 10:38:35

Temat: Re: Za energię jak za złoto.
Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że te nowe kratownicowe słupy to projekcja holograficzna?

Nie. Mówię, że nie wiesz jak się przesyła energię z elektrowni. Nie jest
to 230V i twój lokalny transformator nie jest przyłączony do generatora.

52. Data: 2012-04-24 11:33:00

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2012 12:38, Robson pisze:

> Nie. Mówię, że nie wiesz jak się przesyła energię z elektrowni. Nie jest

Wiem.

> to 230V i twój lokalny transformator nie jest przyłączony do generatora.

Tia, wielkie kratownicowe słupy noszą kable pod napięciem 230V... Jakie
jeszcze brednie opowiesz?

53. Data: 2012-04-24 12:50:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Apr 2012 08:29:01 +0200, Robson napisał(a):

> Ta, wiekszosci wypadkow bedzie to oznaczalo wydluzony czas przebywania
> na bezrobociu,

...w dodatku BEZ ZASIŁKU.

> juz dzisiaj jest trudno z praca dla 50+...

Dla osób po pięćdziesiątce Tusk wyszykował 17 lat bycia żebrakiem... i nic
tu nie pomoże pogodna trzydziestopięciolatka w rzadowej reklamie tv, która
entuzjastycznie pitoli, ze rozumie, że ma dłużej pracować i że przecież na
emeryturę obecnie odchodzą ludzie w pełni sił.

Reklama swoje, a Tusk własnie zwolnił 60-letniego fotografa... i tyle w
temacie.

54. Data: 2012-04-24 12:51:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Apr 2012 09:05:20 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Znacznie lepiej, niż z twoją znajomością języka polskiego.

Mówię do oszołoma - więc się dostosowuję językowo.

55. Data: 2012-04-24 12:52:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Apr 2012 09:07:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Ikselka, weź już przestań dokonywać projekcji swoich patologii na innych
> ludzi...

Masz tendencje do dyktowania.

56. Data: 2012-04-24 13:09:38

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-24 13:33, Andrzej Lawa pisze:

> Wiem.

> Tia, wielkie kratownicowe słupy noszą kable pod napięciem 230V... Jakie
> jeszcze brednie opowiesz?

Ja? To ty brednie opowiadasz, nie rozumiesz słowa pisanego, nie wiesz,
że nie ma żadnych inwestycji w linie przesyłowe.

57. Data: 2012-04-24 20:08:08

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> ... a moskiewski spisek od czasów
> Imperium Rzymskiego tłumi tę prawdę i patroluje Obwód Ziemi.

Pamiętaj, że imperium nie wybacza, a ci którzy z punktu nie dopuszczają
spiskowej teorii dziejów kreowanych przez wielkiego brata to ignoranci,
którzy chyba w życiu nie czytali niczego na temat historii Rosji i
stalinizmu chociażby, jak i nie interesowali się historią w ogóle, zresztą
w ramach bezdurnej europeizacji rugowanej ze szkół i kończącej się na
pierwszej wojnie światowej.
Ku uciesze gawiedzi.

"... idźcie przez zboże , we wsi Moskal stoi..."

Dziobak

58. Data: 2012-04-24 20:08:52

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2012 14:52, Ikselka pisze:

> Masz tendencje do dyktowania.

Tak, straszną zbrodnię popełniał - "dyktuję" tobie, żebyś mi nie
imputowała swoich własnych patologii. Taki niedobry jestem.

59. Data: 2012-04-24 20:15:16

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2012 15:09, Robson pisze:

> Ja? To ty brednie opowiadasz, nie rozumiesz słowa pisanego, nie wiesz,
> że nie ma żadnych inwestycji w linie przesyłowe.

Kłamiesz.

Są budowane nowe linie także przesyłowe wysokiego napięcia. I to pomimo
utrudnień różnych chłopków-roztropków, którym "niszczenie krajobrazu" i
"promieniowanie" się nie podoba, jak np. w przypadku linii
Plewiska-Kromolice.

60. Data: 2012-04-24 20:16:40

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2012 14:51, Ikselka pisze:

> Mówię do oszołoma - więc się dostosowuję językowo.

Skoro mówisz do siebie, to po cholerę piszesz do mnie?

zawór napełniający
ubezpieczenie lokalu
Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Czarny osad w kiblu
Czy moj dom gnije?