Za energię jak za złoto.

61. Data: 2012-04-24 20:28:07

Temat: Re: Za energię jak za złoto.
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2012 22:08, Dziobak pisze:
> Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> Pamiętaj, że imperium nie wybacza, a ci którzy z punktu nie dopuszczają
> spiskowej teorii dziejów kreowanych przez wielkiego brata to ignoranci,
> którzy chyba w życiu nie czytali niczego na temat historii Rosji i
> stalinizmu chociażby, jak i nie interesowali się historią w ogóle,
> zresztą w ramach bezdurnej europeizacji rugowanej ze szkół i kończącej
> się na pierwszej wojnie światowej.
> Ku uciesze gawiedzi.
>

> "... idźcie przez zboże , we wsi Moskal stoi..."

A bez metafor?

Bo póki co zabrzmiałeś jak Wódz Jarosław - dużo słów i nic na temat.

62. Data: 2012-04-24 20:29:35

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2012 22:15, Andrzej Lawa pisze:

> Kłamiesz.
>
> Są budowane nowe linie także przesyłowe wysokiego napięcia. I to pomimo
> utrudnień różnych chłopków-roztropków, którym "niszczenie krajobrazu" i
> "promieniowanie" się nie podoba, jak np. w przypadku linii
> Plewiska-Kromolice.

Tak w ramach komentarza graficznego:

http://www.pse-operator.pl/uploads/obrazki/plan_siec
i_elektroenergetycznej_najwyzszych_napiec.gif

Trochę budowanych oraz planowanych linii, elektrowni i stacji
przesyłowych jest.

63. Data: 2012-04-24 22:35:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Apr 2012 22:08:52 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Tak, straszną zbrodnię popełniał - "dyktuję" tobie, żebyś mi nie
> imputowała swoich własnych patologii. Taki niedobry jestem.

Załosny.
--
XL smile
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

64. Data: 2012-04-24 22:36:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Apr 2012 22:16:40 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Skoro mówisz do siebie, to po cholerę piszesz do mnie?

A przyjrzyj się, do kogo mówię.

65. Data: 2012-04-25 05:25:22

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-21 22:44, Andrzej Lawa pisze:
> Z elektrownią atomową jest m.in. taki problem, że tępe społeczeństwo
> automatycznie łączy energetykę jądrową z Czarnobylem
Ale tylko trochę..Tzw Zieloni ekoteroryści i inni sponsorowani przez
socjalistów zrobią wszystko,żeby takie elektrownie nie powstawały lub
były zamykane(Niemcy np).Po co? Ano po to, żeby wyłącznie kupować gaz,
ropę i węgiel z Rosji-lokalnego pseudomonopolisty i żeby kasować nas
przy okazji za emisję CO2

> Umowę gazową zaś mamy z Rosją, bo mimo wszystko od nich idzie najtańszy
> gaz. Skąd byś chciała ten gaz sprowadzać i jakim rurociągiem?
Najtańszy dla Niemca i części Europy.Gdyby nie towarzysz Miller,
mielibyśmy rurę z Norwegii.Cena, ceną, ale przynajmniej Sowiet by nas
ekonomicznie nie szantażował.

> Co do samego artykułu to jest żałośnie panikarski - wiadomo, że bloki
> energetyczne wymagają okresowej wymiany.

A to przespaliśmy.

66. Data: 2012-04-25 05:28:49

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-22 16:29, Andrzej Lawa pisze:

> Możesz sobie wierzyć nawet w rozpylanie helu, zestrzelenie rakietami i
> wybuch bomb jednocześnie - twoja sprawa. Ale ja mam pełne prawo nazywać
> to po imieniu - oszołomskie brednie.

Aż wylezie prawda na jaw jak o Czarnobylu, Katyniu,Kursku,i wielu innych
numerach zza ściany wschodniej.

67. Data: 2012-04-25 05:57:35

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2012 00:36, Ikselka pisze:

> A przyjrzyj się, do kogo mówię.

Nie mam u ciebie podglądu, więc nie wiem do kogo mówisz kiedy do mnie
piszesz.

68. Data: 2012-04-25 06:08:55

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2012 07:28, Rentier pisze:

> Aż wylezie prawda na jaw jak o Czarnobylu, Katyniu,Kursku,i wielu innych
> numerach zza ściany wschodniej.

Pomijając Katyń, o którym od początku było wiadomo, że to zbrodnia i
tylko dwóch zbrodniarzy się kłóciło, który tym razem to zrobił, to
zauważ że pozostałe wymienione przez ciebie przypadki to wypadki.
Owszem, wynikłe z ruskich błędów i zaniedbań, które i w tym przypadku są
dość oczywiste, ale od których i polska strona nie była w tym przypadku
wolna. Procedury bezpieczeństwa powinny być ściśle przestrzegane i jeśli
nie ma warunków do bezpiecznego lądowania, to byle sierżancina wierzy
kontrolnej bez żadnych konsultacji z jakimś kacykiem powinien kazać im
sp*.*lać na inne lotnisko. Ale nie, leciały kacyki i sprawa była
Polityczna. No i tak wylądowali na gównianym lotnisku przy braku
widoczności. Co więcej pakowanie tylu kacyków do jednego samolotu jest w
ogóle nie do pomyślenia w bardziej cywilizowanym kraju.

Swoją drogą jeśli już upierasz się przy zamachu to popatrz, kto tylko na
tym zyskał - Jarosław Kaczyński i Antoni Macierewicz. Gdyby nie ta
afera, którą rozpętują w ramach tego polowania na czarownice, to już
dawno byliby tak "popularni" jak SLD.

Popularność PiS spadała wtedy dość mocno i odbili się tylko dzięki tej
katastrofie.

69. Data: 2012-04-25 20:24:01

Temat: Re: Za energię jak za złoto. OFF
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 08:08, Andrzej Lawa pisze:

> Pomijając Katyń, o którym od początku było wiadomo, że to zbrodnia i
> tylko dwóch zbrodniarzy się kłóciło, który tym razem to zrobił, to
> zauważ że pozostałe wymienione przez ciebie przypadki to wypadki.
Nie o kwalifikację tu chodzi lecz o uparte do bólu gmatwanie w celu
ukrycia prawdy.

> [...]
> widoczności. Co więcej pakowanie tylu kacyków do jednego samolotu jest w
> ogóle nie do pomyślenia w bardziej cywilizowanym kraju.
_Nie zdążyli wylądować_

> Swoją drogą jeśli już upierasz się przy zamachu to popatrz,
Nie upieram sie.Czekam, kiedy dowiemy się zaskakującej
prawdy,jakąkolwiek by ona była.

> [...]
> dawno byliby tak "popularni" jak SLD.
>
> Popularność PiS spadała wtedy dość mocno i odbili się tylko dzięki tej
Hmm, a przecież media pakują nam do łbów coś wręcz przeciwnego- im
bardziej mówią o katastrofie, tym bardziej ich notowania spadają.
Oczywiście w mediach spadają.

70. Data: 2012-04-25 21:09:38

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> A bez metafor?

Ślepy jestes czy tylko tak służbowo udajesz ?

Dziobak

zawór napełniający
ubezpieczenie lokalu
Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Czarny osad w kiblu
Czy moj dom gnije?