Re: Zabiegi pielęgnacyjne

From: Osadnik <o...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Zabiegi pielęgnacyjne
Date: Sun, 26 Nov 2006 03:52:06 +0100

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Ciekawe, czy są jakieś granice nieprecyzyjnych pytań!
Tak, ale w tym przoduje moja siostra. Wchodzi do sklepu i chce jedzenie.

> Jakbyś tak jeszcze napisał, czy chodzi o parusetletnie dęby, czy dwuletnie
> jabłonie, to by było fajnie:)
Nic starszego niż 20 lat nic nadzwyczajnego - same pospolite gatunki
(wierzby, brzozy, jabłonie, wiśnie, deby, klony (^^), śliwki)
Jak pisze nie starsze niz 30 lat a wieksozśc to kilku letnie drzewka
choć np wierzba urosła do dużych rozmiarów, cześć gałęzi jest
"sparaliżowana".
Boje się ciąc teraz ponieważ się obawiam opieńki miodowej w czasie tak
ciepłych dni i świeżego drewna.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.