Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu. Re: Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.

Re: Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.

Subject: Re: Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w
Miliczu.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <M...@j...ru>
Date: Sun, 26 May 2019 10:10:42 +0200

W dniu 25.05.2019 o 11:24, LeoTar Gnostyk pisze:

> 24 maja 2019 r., piatek
>
> Dzisiaj poprosiłem dra Klementowskiego, kierownika oddziału
> psychiatrycznego, o zmianę lekarz prowadzącego mnie. Dotychczas on sam
> był moim prowadzącym ale po jego ostatnich działaniach wobec mnie
> straciłem do niego zaufanie, więc nie możemy dalej "współpracować" w
> rozwiązaniu problemu (czyjego?).
> Odmówiłem mu również przyjęcia, zleconego mi przezeń 21 maja b.r.,
> zastrzyku. Odpowiedział, ze zostanie wobec mnie użyta siła aby wykonać
> injekcję. I siła została przeciwko mnie istotnie użyta - pielęgniarka
> [...]

To chyba normalna polityka w takich przybytkach. Myślę że jakimś oporem
raczej nic nie uzyskasz,. Na dodatek debilny lekarz raczej na pewno nie
będzie tolerował sprawniejszego na umyśle od siebie pacjenta.. "Gdy nie
możesz pokonać rzeki to najlepiej popłynąć z prądem". I tak nawiasem -
lepiej daj sobie spokój z tą dietą, jeszcze się w jakąś chorobę wpędzisz
od tych surowizn.