Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce. Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.

Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.

następny post »
From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i
prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
Date: Sun, 25 Oct 2009 06:37:42 -0700 (PDT)
a6106@p9g2000vbl.googlegroups.com><p...@E...pl><5
c8ea9d9-72e1-456e-807d-2da1e27a51bb@f10g2000vbl.googlegroups.com>

Message:

Chiron wrote:
> Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

_dla_drugiej

> Widziałem- to powinna obejrzeć Alicja ileś- tysięcy Euro
>

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Już się tyle o tym naczytałem, że mam wyrobione zdanie. A katoli cztać
nie mam teraz siły, bo mam alergię na obłudę i nie chce mi się
denerwować.

 Post message Cancel
Send me a copy of this message