Re: Zastrzeliłem faceta

Data: 2003-12-09 09:00:21
Temat: Re: Zastrzeliłem faceta
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
news:br428d$kb5$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Robaczku :-))
> Jak Cię lubię...

> to farmazony pitolicie. :-))
> Wiem o co Ci chodzi. Ale to co piszesz musi,
> czy ktokolwiek chce, wymykąć się z opisu.
> Jest parę powodów, ale głównie ten,
> że za literkami stoi Twój, lub mój obraz.
> Co oznacza że popełniasz pierwszy z grzechów.
>
> TAM NIEMA BYĆ ŻADNEGO OBRAZU!!!

I tu się mylisz :)
Nie mógł byś napisać tego co napisałeś gdybyś nie przeczytał
tego co ja napisałem bez oczywiście ŚWIADOMOŚCI tego
obrazu który zawierał mój przekaz
a więc
NEGUJESZ ISTNIENIE OBRAZU który otrzymałeś
negujesz własną ŚWIADOMOŚĆ którą się kierujesz
Jesteś świadomy czy nie?? :)
\|/ re: