Re: Zaszczepieni.

Data: 2021-12-06 21:16:56
Temat: Re: Zaszczepieni.
Od: XL <i...@g...pl>

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Cytat masz choćby w tytule wątku. :-)
>
> A teraz skup się:
>
> Media podają przy okazji zgonu z powodu covid, że ktoś był
> niezaszczepiony. To jest oczywista

BŁĘDNA I BEZPODSTAWNA

> sugestia ze strony mediów, że gdyby był zaszczepiony, być może by nie zmarł.

> I odpowiedz: co Ty nam tu chciałaś zasugerować, wybierając skrupulatnie
> zgony młodych osób i tytułując wątek "Zaszczepieni"???

Właśnie TO!!! - że skoro media BEZPODSTAWNIE sugerują, że gdyby ktoś był
zaszczepiony, być może by nie zmarł, TAK SAMO BEZPODSTAWNIE MOŻNA
SUGEROWAĆ, że gdyby był niezaszczepiony, to być może by żył. Przecież ty to
doskonale zrozumiałaś, głupia cipo, a rżniedz jeszcze głupszą cipę niż
jesteś.

> I nie wykręcaj się, głupia cipo.

Jak wyżej.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.