Re: Zdrowe obiady

Data: 2011-01-06 14:55:44
Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Thu, 6 Jan 2011 09:59:48 +0100, aga napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> tak przeczytałam te wszystkie odpowiedzi, i albo mi się zdaje, albo
> faktycznie dzieciom nie dajecie... a RYBY??? zwykły śledź w oleju, tudzież
> smazony dorsz?? albo inny halibut, morszczuk, miruna?? u mnie jest mniej
> więcej raz w tygodniu ryba, czy to na obiad, czy na kolacje, śledź już
> rzadziej, ale jest...

Sledzie? - ach, moje dzieci nawet jako maluchy jadłyby okresowo tylko to! I
duuużo cebuli! I smażonego halibuta w wykonaniu kulinarnym dziadka! I
wędzone szprotki! - ale tutaj to już czasem wysiadka (moja, męża, dziadka)
przy obieraniu tych szprotek przez 3 godziny i wkładaniu im do dziobów
czystego mięsa).
:-)