Re: Zdrowe obiady

Data: 2011-01-10 17:17:19
Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

Pewnego ślicznego dnia Ikselka dokonał/a produkcji posta :

> "Pierdolnięta" to Ty jesteś dlatego, ze potraktowałaś serio słowa o
> moim spowiadaniu się z przechodzenia na czerwonym, jak i samo
> przechodzenie i w dodatku jeszcze robisz z tego problem.

Wiesz, przez myśl by mi nie przeszło, że ktokolwiek (prócz dzieci tuż przed
I Komunią) spowiada się z takich durnot. Przerażona byłam faktem, że się
chwalisz przechodzeniem na czerwonym. A nawet nie tym, że przechodzisz...
Ale podejrzewam, że nie jesteś tego w stanie objąć swoim spaczonym rozumem.

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny