Re: Znowu pierwszaki - pisanie...

From: Elżbieta <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Znowu pierwszaki - pisanie...
Date: Thu, 13 Oct 2005 11:34:48 +0200

Dnia Thu, 13 Oct 2005 09:20:01 +0200, Nela Młynarska napisał(a):

> Teraz już nie męczę go ćwiczeniami typu:
> napisz "mama" dziesięć razy ;-)

> Zachęcać dzieciaka do nudnych (przyznajmy to szczerze ...
> ćwiczenia
> z pisania literek w początkowej fazie są nudne) i to tak, aby nie
> osiągnąć odwrotnego
> efektu - to _było_ dla mnie wyzwanie.

No i się sprawdziłaś. Ja się załamałam gdy po pierwszej literce "o", dałam
do napisania w domu niewiele, a tu... Kto korzysta z "Wesołej szkoły" to
wie jak wyglądają zeszyty do pisania. Jest wzór kilku literek, a potem
sporo wolnych linii. Ja zadałam tylko co gdzie był wzór, za to spora część
nadgorliwych rodziców kazała zapisać stronę do końca. Komentarze dzieci
następnego dnia były niezłe "ja mówiłam mamie, że pani nie kazała więcej.
Ale się nad tym napracowałam, już nie będę więcej pisać" itp.

--
Elżbieta