Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!

Subject: Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<obr518$d36$1@gioia.aioe.org> <58e245d5$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<obtrom$qhp$1@node1.news.atman.pl>
<58e35f30$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<oc0dao$dfu$1@node1.news.atman.pl>
<58e4c903$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<oc696s$dku$1@node1.news.atman.pl>
<58e73cf6$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<oc8o8d$g2o$1@node2.news.atman.pl>
<58e891d7$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<58e8b633$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sat, 8 Apr 2017 14:16:06 +0200

W dniu 2017-04-08 o 12:04, Kviat pisze:

> Wystarczy się dowiedzieć.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Ewolucja

Znam definicję tego słowa. Wątpliwości dotyczyły użycia tego wyrażenia w
kontekście istoty ludzkiej.

> Nie tylko dla ciebie. Dlatego takie partie jak pis wygrywają wybory.
> Dlatego mamy ministra "ochrony" środowiska strzelającego do zwierząt,
> wycinającego puszczę i wierzącego w chemtrailsy.

Oddawanie ślepo hołdów tzw nauce na pewno nie sprawi że delikwent stanie
się mądrzejszy, analogiczne rzecz dotyczy oddawania hołdów innym bożkom.
I zwracam szanowną uwagę że p. Szyszko to jeszcze nie PiS, bo takimi
tekstami jak jakiś totalitarysta stosować odpowiedzialność zbiorową. Już
został przez współkamratów utemperowany w tych swoich zapędach i można
przypuszczać że wkrótce pożegna się na dobre ze swoim stanowiskiem.

> To też.
> Gdybyś zajrzał na wiki, to dowiedziałbyś się, że dla biologicznej:
> "Ewolucja ta polega na zmianach organizmu w czasie prowadząc do
> powstawania nowych gatunków. Ewolucja wyjaśnia różnorodność form
> biologicznych oraz ich przystosowanie do środowiska (zobacz też
> adaptacjonizm)."
>
> Zmiany ewolucyjne dostrzeżesz wyraźniej, gdy sięgniesz wcześniej niż
> do "ludzi pierwotnych". Ziemia ma więcej niż 40 tys. lat. Poważnie.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Wiki zwyczajnie kłamie, wprowadza w błąd,. Prawda wg tego portalu jest
jak chorągiewka na wietrze, lansowane zawsze jest to na co w danej
chwili jest zapotrzebowanie. Przykładem choćby opinia tego o Che
Guevarze. Przed kilkunastu laty generalnie przedstawiany jako nie mający
sobie równych bojownik o sprawiedliwość społeczną - dzisiaj jako
bezlitosny zabójca.. Zaprawdę powiadam ci że nic tak nie ewoluuje jak
PRAWDA na tym portalu...

Mowa jest o istocie ludzkiej i domniemanej ewolucji jakim rzekomo ten
twór przeszedł na przestrzeni dziejów. Poważnie, zbyt poważnie to ty
podchodzisz do tego. Nie ma dowodów że "człowiek nowożytny", czyli taki
co i dzisiaj zamieszkuje miasta i wsie ma coś wspólnego z kościami z
wykopalisk sprzed lat. Paradoksalnie ale chrześcijanie mogą mieć rację
z tą swoją teorią o powstaniu świata. Może narodziny współczesnego
człowieka odpowiadają dacie podawanej w ich (naszej) wierze...