Re: Zwolennicy faszyzmu...

Subject: Re: Zwolennicy faszyzmu...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Tue, 27 Nov 2018 10:12:38 +0100

W dniu 2018-11-25 o 14:01, Kviat pisze:
> [...]
n-abw-w-domu-operatora-stacji-za-urodziny.html

> Bredzisz jak zwykle, bo mylisz pojęcia.
> Czy ty kiedykolwiek, zanim napiszesz jakiś idiotyzm, zainteresujesz
> się najpierw tematem? Jest na to jakaś szansa, czy pozostaniesz
> kretynem do końca życia?
> Zapisała się do organizacji chcącej wprowadzić w Polsce ustrój
> totalitarny, w celu obrony przed totalitaryzmem?
>
> Teraz chodzi o to, żebyś się zastanowił nad tym, co ci powiedziałem:
> https://www.youtube.com/watch?v=YROkJPkll0M

Nie widzisz duraku że sam jesteś totalitarny decydując o tym że są równi
i równiejsi. Dlaczego przywłaszczasz sobie prawo o decydowaniu o tym jak
ludzie chcą żyć.

> Buszmenie.

> Faszyzm jest w Polsce nielegalny. Dowiedz się dlaczego, zanim znów
> zaczniesz pieprzyć głupoty.

Jak to nielegalny, a co wyprawisz ty na grupie, dlaczego jeszcze nie w
kryminale, choćby za sianie nienawiści? Q*wa, tak się zaczynam
zastanawiać czy ja w tym kraju jestem legalny - blondyn o niebieskich
oczach, przecie to tak jakbym podnosił rękę w "geście"..

> [...]
>
> I dlatego zapisała do organizacji, która chce zakazać demonstrowania
> ludziom, którzy domagają się przestrzegania praw człowieka?
>
> Czy ogarniasz, że jest różnica między propagowaniem na demonstracjach
> faszyzmu, a demonstracją w obronie praw człowieka? (Pytanie
> retoryczne, nie odpowiadaj, bo gdybyś ogarniał, to nie pisałbyś takich
> debilizmów).
>
> Nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które mogłyby dostatecznie
> obelżywie określić twoje postępowanie. Trzeba być kanalią, żeby tak
> odwracać kota ogonem i twierdzić, że obrona przed faszyzmem to

A ty jesteś bezmyślnym androidem,. Zastanawiałeś się kiedy co to za
prawo które ściga ludzi nie robiących nikomu nic złego?

Pozujesz na kpt Wagnera tymczasem  von Nogay przez ciebie przemawia.