Re: azywa=3f

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: azywa=3f
From: XL <i...@g...pl>
Date: 12 Nov 2017 19:47:41 GMT

Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

> Jak nazywa się taki makaron? Wydaje mi się że jest normalny z przenicy +
> przyprawa. Jest na tyle dobry że może warto by go przygotować w domu.

Coś mi się wydaje, że niechcący trafiłeś, bo to po prostu... domowy makaron
:-)

http://samiraka.blox.pl/2011/08/Bami-thajskie-nudle.
html

Ja robię mniej więcej tak:
https://www.mniammniam.com/Makaron_domowy___przepis_
podstawowy-1388p.html

Bardzo się tu przydaje maszynka do makaronu czyli wałkowarja z dołączanymi
krajaczami o różnej szerokości krojenia - ręcznie wyrabiasz tylko ciasto, a
odpada ręczne wałkowanie i krojenie. Mając ciasto dosłownie w kilka minut
masz gotowy do ugotowania, pyszny makaron. Zawsze robię więcej i nadmiar
suszę na wypadek, kiedy nagła potrzeba wystąpi.

PS. Gdybyś chciał takową kiedy kupić, od razu kupuj oryginalną Marcato
Atlas - pytaj w razie czego, to podpowiem, co i jakie kupić. I dlaczego.
Polecam :-)

--
XL