Re: bez miesa

Data: 2000-02-04 21:03:58
Temat: Re: bez miesa
Od: Iwona Maszczyńska <m...@b...pl>

miKst wrote:

> witam grupe :)
>
> sorry, ale spiesze sie, wiec nie zagladam do historii grupy (obiecuje,
> nadrobie to)
> moj problem, to: kuchnia
> nie mam do niej serca, ani talentu a gotowac musze
> ostatnio zbrzydlo mi juz jedzenie miesa (ciagle kurczaki, schaboszczaki i
> mielone)
> i mimo, ze moi mezczyzni sa miesozerni, chcialabym troche urozmaicic obiady
> potrawami bezmiesnymi, lekkostrawnymi i takimi, ktore "beda zjadliwe - nawet
> jesli w moim wykonaniu". Wciaz wierze, ze kiedys naucze sie smacznie gotowac
> [...]

Mój przepis na bezmięsne danie został przetestowany już wiele razy na
moin mięsożernym mężczyźnie, zawsze mu smakowało. Przy tym chyba nie da
się tu czegoś pomieszać.
Makaron z warzywami i z żółtym serem:

-makaron, najlepiej taki z tych grubszych (kolanka, muszelki it.)
ugotować jak na opakowaniu, odcedzić,
-pieczarki lub inne boczniaki lub sezonowe grzybki, co kto lubiobrać i
usmażyć na maśle doprawiąjąc solą i pieprzem,
-jako warzywa stosuję mrożonkę Hortexu "Tradycyjna sałatka warzywna"
(groszek, kukurudza,marchewka,seler, pietruszka), gotuję to to na parze,
jeżeli nie mrożonka to puszki też się nadają, chyba że jest lato i
wszysko jest świeżutkie jak młode prosiątko w stokrotkach,
-duuuuuża ilośc startego an tarce o dużych oczkach zółtego sera.

Wszysko razem wymieszać, doprawić do smaku jak kto lubi (pieprz papryka
itp.) (częścią żółtego sera posypać makaron z wierzchu), do
żaroodpornego naczynia i do pieca, aż sie serek roztopi. (ok. 20 min w
200 st.)
Smacznego:-)
Iwona

P.S. Poza tym polecam wszelkiego rodzaju ryby.