Re: biała w piwie

Data: 2006-09-29 09:28:15
Temat: Re: biała w piwie
Od: "elowa" <e...@g...pl>

Użytkownik "tapta" <t...@S...pl> napisał w wiadomości
news:efinv6$764$1@achot.icm.edu.pl...
> Bożena Dykiel robiła cos takiego w TV z 2 tygodnie temu. Mam ochotę
> powtórzyć, ale nie pamiętam chyba jednego składnika. Wiem, że białą sie
> parzy w piwie, a następnie piwo przerabia na sosik dodając zeszkloną
> cebulkę i sok z cytryny. Co pominęłam? Kto pomoże?

Znalazlam cosik takiego, moze Ci pomoze ;-)

1,5 szklanki jasnego piwa, 1 kg białej kiełbasy, 2 łyżeczki masła, szklanka
bulionu z kostki, 2 cebule, 2 łyżki startego czerstwego razowego chleba,
mąka, sól.

Ułożoną w rondlu kiełbasę zalać piwem i bulionem, dodać plastry cebuli i
część masła - gotować. Kiełbasę wyjąć po ugotowaniu. Do sosu dorzucić starty
chleb oraz dodać zasmażkę z mąki i masła. Zalać nim kiełbasę. Podawać
z surówką z białej kapusty i jabłek.

smaczenego ;-)

Ela