Re: bita smietana

From: "Yenefer" <y...@N...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: bita smietana
Date: Tue, 14 Oct 2003 20:03:19 +0200
Sender: y...@b...pl@uy106.neoplus.adsl.tpnet.pl

> Porzadnie ubita snmietana nie ma prawa podchodzic woda.
> Co do bicia smietany, przeggogluj te grupe. Tu juz bylo wszystko o tym
> powiedziane.

Zrobilam to juz wczesniej i zdazylam zauwazyc iz zdania byly podzielone....
Smietanfixy, sok z cytryny, podgrzewanie, dolewanie mleka... I zelatyna tez
tam byla... Tyle ze nie bylo powiedziane w jakich proporcjach ja podawac...
Podkreslam iz chce zrobic tort z bita smietana(przekladany nia w calosci) i
potrzebuje takiej smietany ktora przy krojeniu tortu nie bedzie wyplywala na
boki i ktora bede mogla ten tort udekorowac i ozdobic. A to da sie zrobic
tylko po dodaniu zelatyny, bo bez tego robilam ostatnio i skonczylo sie
porazka. Sama smietana jest niestety zbyt delikatna by moc ja normalnie
pokroic.... I dlatego potrzebuje ja wzmocnic...
Pzdr