Re: cappucino

From: JaMyszka <f...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: cappucino
Date: Thu, 8 Dec 2011 11:26:42 -0800 (PST)

W dniu czwartek, 8 grudnia 2011, 14:06:51 UTC+1 użytkownik Maciej Bojko napisał:
> Znaczy, konkretnie co takiego robią mu mikrofale, i dlaczego gorący
> garnek lub patelnia mają być bezpieczniejsze?

No właśnie. Też mnie to intryguje.
Kiedyś ktoś mi powiedział, że mikrofale mogą zmieniać strukturę potrawy - np.
naleśnik może być odczytany przez żołądek jako trawa. Gdy tą wiedzą podzieliłam się z
dwoma doktoryzującymi się z biologii facetami, ci spojrzeli na siebie, przenicowali
się wzrokiem i zadali pytanie "czyżby możliwe było rozerwanie wiązań
międzycząsteczkowych? - E, nie - sami sobie odpowiedzieli. Na to trzeba zbyt dużo
energii. I dalej wkładali swoje potrawy do mikroweli.

--
Pozdrawiam :)
JM