Re: casus zdemaskowany [OT]

Data: 2004-02-01 11:23:39
Temat: Re: casus zdemaskowany [OT]
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl>

> Jak Ci zależy, żeby było dłużej i jeszcze dokładniej, to pojedź do
gabinetu
> tego lekarza. W kolejce nie będziesz czekała, bo pacjentów prawdopodobnie
> mało i dlatego jest czas na długie pisanie i reklamowanie się.

Bardziej rzeczowe posty casusa lepiej szukac w archiwum google pod adresem
"c...@r...pl". Chelseyem lepiej sobie glowy nie zawracac bo glownie odsyla
do archiwum albo pisze ze nie bedzie 600 stron cytowal.
Nie powiem zeby mu zalezalo na reklamowaniu sie na grupie, mysle ze jest
wrecz odwrotnie. Jakos do tej pory nie ujawnil swojej strony co mu sie
skrzetnie udawalo.
na trop naprowadzil mnie post w archiwum free.pl.rzeszow o znalezionych
okularach w autobusie - casus pisal o karteczce z Warzywnej. Pare klikniec
google i wyszlo ze zarowno w poradni na Warzywnej jak i prywatnie praktykuje
Klaudiusz G.
Najechanie myszka na stat ujawnilo dobitnie ze to nasz Chelsey :).
Jakby tego bylo malo to domena www.okulistyka.com tez do niego nalezy.
Miejmy nadzieje ze sie nie zniecheci i rozszerzy swoja strone o dzial
merytoryczny i porady czego mu bardzo zycze.