Re: casus zdemaskowany [OT]

Data: 2004-02-01 14:34:37
Temat: Re: casus zdemaskowany [OT]
Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

> Mi osobiscie postepowanie obu panow nie podoba sie. Casus wpada w
> samouwielbienie jak to okreslil mosley godne inkwizytora niz
lekarza. Faktem
> jest ze jego posty staly sie bardzo krotkie a czytajac goglowe
archiwum wiecej
> dowidzialem sie od Roberta niz od Casus'a. Rozumiem ze lakonicznosc
jest
> spowodowana brakiem czasu. Jednak na bicie piany czasu mu nie
brakuje.

wydawalo mi sie, ze mamy demokracje... i kazdy moze pisac na liste,
albo i nie pisac...
nie slyszalem o obowiazku odpowiadania na posty na ktore nia ma sie
ochoty odpowiedziec, ani o obowiazku doglebnego wyczerpywania
tematu... kazdy pisze i odpowiadan na te posty na ktore chce i tak jak
chce... a jesli czyjes wypowiedzi nie wydaja Ci sie warte czytania to
wlacz sobie filtr na niego i po klopocie...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl