Re: cd Parkinsona

Data: 2008-12-28 23:18:09
Temat: Re: cd Parkinsona
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 29 Dec 2008 00:04:29 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Jebany len.

Twoja kobieta na pewno o tej porze już od 6 godzin ciężko zarabiała na
twoje kiepskie papierosy...

> Bezrobotna cipa

Bezrobotna? - ależ skąd, właśnie się ubezpieczyłam w KRUS ze wzgl. na
hektary i zostałam zawodową rolniczką, no co żesz ty :-)

> Sniadanie o 10? Kurwa, co za speluna pelna opierdalaczy....
> Tylko leserstwo je sniadanie o takiej porze

Zawsze jemy w Święta śniadanie świąteczne i jest ono zawsze o 10. Wcześniej
i tak nikt nie wstanie, ponieważ wieczorami ucztujemy i gadamy do bardzo
późna - tyle osób przyjeżdża z daleka, że musimy się nagadać. Tak, że przed
świętami i w święta ja akurat najmniej śpię z powodów oczywistych, zatem
potem odsypiam az do Sylwestra i to właśnie mąż pilnuje, abym miała do tego
warunki. Ucz się na przyszłość :-)

> Nie zapomnij o tym zeby odwiedzic kleche, notariusza i twojego doktorka od
> pizdy, ktoremu klepiesz wszystkie pierdoly.

Dobrze, nie zapomnę, bo własnie mamy ustaloną podobną kolejność wizyt
cowieczornych aż do 4 stycznia :-)

Szczęśliwego Nowego Roku we własnym jednoosobowym gronie ci życzę. Bo nawet
w tę hipotetyczną kobietę nie wierzę. Bóg z tobą, tłuszczopocie. Nie kończę
nigdy roku w niezgodzie. Z mojej strony masz błogosławieństwo, bo jesteś
chorym człowiekiem - myślisz, że nie wiem? Mam nawet czasem wyrzuty
sumienia, że z tobą gadam, bo to musi (widać po treści twoich postów)
bardzo pogarszać twój stan.

KF. Nie odpisuj.