Re: cherokee na moderatora[było]Re: kuchnia - moderowana?

Data: 2003-07-15 08:26:58
Temat: Re: cherokee na moderatora[było]Re: kuchnia - moderowana?
Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl>

wiku wrote:
> jedyny sposob na trolla -to nie karmic go, jesli wszyscy beda go
> ignorowac w koncu da sobie sobie spokoj
> tyle, ze zawsze znajdzie sie ktos chcacy wyartykulowac swoje swiete
> oburzenie :)))
> wiku
wiku, naprawdę się do tej pory starałam powstrzymać świerzbiące paluchy
od odpisania takiemu jednemu, ale wczorej niewytrzymałam...
Zajrzałam na chwilę, zobaczyć co ciekawego dzieje się na grupie (czyt.
ściągnąc pomysł na obiad) a ta kreatura znowu wylazła... co go zamknę to
wyłazi w innej postaci...
--
Pozdrawiam i idę do robótek - tam spokojniej:-)
gdaMa (Magda)

PS. na obiad mam dzisiaj zasłupową Moussake (mielone + fix knura +
ziemniaki)