Re: co Wy na to...

From: Lila <H...@H...Com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: co Wy na to...
Date: Fri, 9 Sep 2005 09:15:55 +0000 (UTC)
Sender: Lucyna Kunert-Witkowska <y...@k...cyf-kr.edu.pl>

miranka <a...@m...pl> napisał:
> [...]
> farbować włosów, nosić rzucającej się w oczy biżuterii (dyskretne pojedyńcze
> kolczyki i łańcuszki u dziewczynek - dozwolone), przychodzić do szkoły w
> strojach "dyskotekowych" (inaczej to było ujęte, ale do tego się sprowadza -
> żadnych gołych pępków).
> Jeden z ojców - trochę pół żartem, bo zasady były wszystkim znane PRZED
> zapisywaniem dzieci do szkoły - rzuca taki tekst: "To jest ograniczenie
> swobód obywatelskich. Niby dlaczego dziewczyna (13-15 lat) nie może sobie
> ufarbować włosów, czy polakierować paznokci?"

Moze, jak jej tatus pozwala, ale nie moze tak przyjsc ubrana/wymalowana do
TEJ szkoly.

> No to jak Wy to odbieracie? Jest to ograniczenie swobód, czy nie jest?

Nie jest - nie podoba sie - mozna znalezc inną szkołę.

> Dla ścisłości, reszta rodziców jednogłośnie poparła statut szkoły.

Nie dziwie sie.

Pozdrowienia,
Lila
PS. Bardzo mnie za to dziwia mamy, ktore ochoczo farbują włosy swoim
dzieciom, przeciez to raczej niszczy włosy niz poprawia ich kondycję.