Re: co w wielką sobotę

Data: 2012-04-05 09:23:15
Temat: Re: co w wielką sobotę
Od: "serwessa" <s...@g...pl>

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
news:jljlud$tes$1@usenet.news.interia.pl...

> Prosz :)
> http://www.ikea.com/ms/pl_PL/img/local_store_info/wr
oclaw/BARWIENIE.pdf

O, super :) Dzięki!

> I nie zazdroszczę sytuacji, bo ja bym zrobiła na Twoim miejscu 2 wersje...
> chyba, że jesteś w stanie się przemóc do tej nie-swojej :)

A w życiu.... przemóc się do nie-swojej to ja mogę jak będę na Świętach u
nich. W moim domu chce mieć moje zwyczaje. I tak poszłam na ustępstwo mężowi
żeby to jakoś pogodzić, że poza święconką jajka będą gotowane na świeżo,
przed śniadaniem. Od zjedzenia małego kawałka "wczorajszego" jajka nic im
nie będzie. Nie będę wciskać każdemu całego jajka, bo nie ma sensu,
podzielimy jedno ze święconki na wszystkich i muszą sobie z tym poradzić :)