Re: dieta dzieci autystycznych

Data: 2006-02-28 16:28:25
Temat: Re: dieta dzieci autystycznych
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl>

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
news:4404791c$0$5607$626a54ce@news.free.fr...

> Twoje smileye akurat nie zmienia faktu ze sie czepiasz.

Nie przeczę :) Czepiam sie, bo nie lubię. Mogę, nie?

> Co do "cudaka" to jest to chyba tylko dla ciebie, po prostu wymsknela mi
> sier francuska wersja slowa. Co chyba kazdy glupi zrozumie :)

Ale zrozumie nie znaczy, że się musi podobać.

> Jakze zaluje ze cie narazilam na takie przezycie...

Wcale nie żałujesz, a moje przeżycie nie było takie straszne, nie
przesadzaj, po prostu sobie napisałam, co mi przyszło do głowy... ale widzę,
że tym samym naraziłam tutejszych Obcokrajowców z wieloletnim stażem na
straszne przeżycia...
Pozdrawiam, Agata