flądra smażona? jak?

1. Data: 2007-09-26 14:59:24

Temat: flądra smażona? jak?
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrydzień!

Kolejny raz skusiłem się na tuszki flądry. Poprzednie próby nie były
specjalnie udane, dlatego dzieli je od siebie rok może. Ale - no nie
wytrzymałem - kupiłem.
Marzy mi się taka jak ze smażalni nad morzem. Da się tak zrobić, albo
blisko tego?
Albo inaczej, ale jakoś tak miło, co?

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

2. Data: 2007-09-26 15:04:24

Temat: Re: flądra smażona? jak?
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski pisze:
> [...]
> wytrzymałem - kupiłem.
> Marzy mi się taka jak ze smażalni nad morzem. Da się tak zrobić, albo

Posolić w środku i na zewnątrz, obtoczyć w pszennej mące, smażyć w
głębokim oleju. Tylko taki sposób nie zabija smaku tej ryby. Jajo i
panierka precz!

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

3. Data: 2007-09-26 15:10:52

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> wrote:

> Kolejny raz skusiłem się na tuszki flądry. Poprzednie próby nie były
> specjalnie udane, dlatego dzieli je od siebie rok może. Ale - no nie
> wytrzymałem - kupiłem. Marzy mi się taka jak ze smażalni nad morzem.

Stary olej? :)

> Da się tak zrobić, albo blisko tego? Albo inaczej, ale jakoś tak miło, co?

Oczyścić, oprószyć mąką z obu stron, doprawić, wrzucić na średnio mocno
rozgrzany olej? W smażalniach chyba właśnie tak się robi.

--
+ ' .-. .
, * ) )

4. Data: 2007-09-26 15:24:54

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski pisze:

> Stary olej? :)

> Oczyścić, oprószyć mąką z obu stron, doprawić,

Wystarczy sama sól - po co zagłuszać wspaniały smak tej ryby?

5. Data: 2007-09-26 16:00:10

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wystarczy sama sól - po co zagłuszać wspaniały smak tej ryby?

Ikselko, jesteś kobietą w stuosiemdziesięciu procentach!
Piszesz: "...obtoczyć w pszennej mące, smażyć w głębokim oleju...". Po
czym facet dodaje: "...oprószyć mąką...". Na co ty: "... po co
zagłuszać... smak ryby?"...
Podoba mi się.
A jak obtoczę suchą rybę w mące, na co się utrzyma? ZWilżyć ją, rybę?

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

6. Data: 2007-09-26 16:17:48

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski pisze:

> Ikselko, jesteś kobietą w stuosiemdziesięciu procentach!

Zawsze to mówię ;-)

> Piszesz: "...obtoczyć w pszennej mące, smażyć w głębokim oleju...". Po
> czym facet dodaje: "...oprószyć mąką...". Na co ty: "... po co
> zagłuszać... smak ryby?"...

Napisał - doprawić.

> Podoba mi się.
> A jak obtoczę suchą rybę w mące, na co się utrzyma? ZWilżyć ją, rybę?

Nie będziesz jej mył, czy co? tak wprost ze sklepu na patelnię? Eeee....
Umytą rybę osączyć z nadmiaru wody, posolić, obtoczyć w mące.

7. Data: 2007-09-26 16:22:54

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Piszesz: "...obtoczyć w pszennej mące, smażyć w głębokim oleju...". Po
> czym facet dodaje: "...oprószyć mąką...". Na co ty: "... po co

Zwróciłes uwagę na słowo "doprawić"?

> A jak obtoczę suchą rybę w mące, na co się utrzyma? ZWilżyć ją, rybę?

A co, flądry kupujesz suszone?

Moja są wilgotne, mąka się klei. Smażę jak Ikselka.

Nie ma smaku jak ze smażalni, nie mam starego przepalonego oleju. :(

DJD

8. Data: 2007-09-26 18:56:02

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zawsze to mówię ;-)

> Napisał - doprawić.

> Nie będziesz jej mył, czy co? tak wprost ze sklepu na patelnię? Eeee....
> Umytą rybę osączyć z nadmiaru wody, posolić, obtoczyć w mące.

Och, pewnie, że umyłem, ale już leży w lodówce, do jutra obeschnie.
Dobra, opłuczę jeszze raz. Dzięki za wskazania.

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

9. Data: 2007-09-26 19:11:01

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2007-09-26 19:14:47

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]

Dziwne, w "wysłanych" jest treść mojej odpowiedzi, a tu nie widzę...
Więc powtórzę:

"Ojej, skoro ma leżeć do jutra, to ją nasól dziś przynajmniej w środku -
a nuż złapie nieświeża jakiegoś :-) "

Ciekawe, czy znowu coś zeżre to, co napisałam...

--

Suszę...
szukam przepisu
prosze o przepis