Re: gwalt

From: "amc" <a...@a...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: gwalt
Date: Sat, 20 May 2000 15:23:23 +0200

> Jeśli się kochają, to sex nie powinien grać aż tak dużej roli, czyż
nie?

Chyba troche zle odebrales ten post... to nie jest sprawa w stylu chlopak
chce ja zaciagnac do lozka, a ona nie ma ochoty z nim tego zrobic...

To jest bardziej zlozony problem... sex moze nie jest najwazniejszy, ale
istnieje w zyciu czlowieka i jest dosyc wazna sprawa... Pomysl, ze ta
dziewczyna chciala by miec normalne, szczesliwe zycie, ktorego czescia jest
rowniez sex.... chciala by miec meza, dzieci i nie jest tu istotne czy z tym
chlopakiem, czy z kims innym...
Istotne jest to, ze ma gleboki uraz i jest jej z tym zle, boi sie ze nigdy,
do konca zycia jej to nie minie... czuje sie w pewien sposob nienormalna...
I to jest problem.
A ten chlopak wlasnie dlatego ze ja kocha, chce zeby byla szczesliwa i chce
jej pomoc w miare swoich mozliwosci... Moze to sie wyda dziwne, ale jemu
najmniej zalezy na tym, zeby on mial z tego przyjemnosc... zalezy mu na tym
zeby ona miala normalne zycie i byla szczesliwa

a.m.c.