Re: instrukcja do garnków Berghoff

Data: 2006-09-26 15:03:25
Temat: Re: instrukcja do garnków Berghoff
Od: Aneczka <a...@g...pl>

Jaro napisał(a):
> Dzień dobry.
>
> Mam mały problem. Dostałem w prezencie do nowego mieszkania garnki Berghoff.

Szkoda, że są bez misek - z miskami można niemal cały obiad (no, całe
drugie danie :) ) na jednym palniku ugotować...

A mówiąc krótko - w tym komplecie wiele więcej oprócz gotowania zupy i
na tym położenia garnka z dziurkami (kosza, sita, jak niektórzy mówią) i
ugotowania na parze (na jednym palniku) warzyw, to chyba więcej nie
zrobisz.
W większych zestawach masz miski (spróbuj zapytać - może będziesz mógł
je dokupić) - taką misę kładziesz dnem do góry np. na garnku z gotującą
się zupą, czy gulaszem (albo nad sitem z warzywami), a na niej kładziesz
któryś z garnków lub patelnię. Po chwili (u mnie ok. 5 minut) dno
garnka/patelni jest na tyle rozgrzane, że możesz np. kłaść mięso i
obsmażać (bez tłuszczu) mięso.
Co do drugiego dania - robiłam właśnie na jednym palniku - na dole
gotowały się ziemniaki, wyżej bukiet warzyw w sicie, a nad tym opiekało
się rozbite mięso na patelni. Jeden palnik i ok. 30% szybciej niż
normalnie :)

--
Pozdrówki,
Aneczka