Re: ja już nic nie wiem - DŁUGIE :-/

From: "Iwona" <i...@W...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ja już nic nie wiem - DŁUGIE :-/
Date: Wed, 11 Feb 2004 11:35:11 +0100

my friend a...@p...onet.pl ( a...@p...onet.pl )
wrote :
> Epizod I: nagłe zasłabnięcie, duszności, uczucie zdrętwienia rąk i nóg
> (urzedzając pytania: bez "ręki położnika").

Moja (obecnie 14.letnia) córka, również w spoczynku miała tętno ok.120 przez
wiele lat (tachycardia), lekarze nic z tym nie robili, bo za bardzo nie
wiedzieli co robić. Nawiasem mówiąc kilka lat temu stwierdzono u niej lekką
epilepsję (całkiem odmienne objawy niż wyst.u ciebie), ale nie łączyli tych
dwóch chorób.

W twoim przypadku nie sądzę, żeby to było to. Raczej może niedotlenienie
mięśnia sercowego, arytmia, nerwica, a może brak jodu, magnezu, potasu, a
może po prostu problem z kręgosłupem - ucisk (!???).
To tylko IMHO (nie jestem lekarzem).

Swego czasu występowały u mnie podobne objawy do twoich (leczono mnie typowo
na serce i na nadciśnienie, chociaż badania niczego nie potwierdzały) - leki
odstawiłam, bo źle je tolerowałam. Kupiłam na własną rękę tylko Validol i
się nim "posiłkowałam" w razie konieczności.
Trafiłam do endokrynologa (tylko USG wykazało niewielkie odchylenie od normy
w prawym płacie-hormony w porządku), przez pół roku dostawałam JOD w
tabletkach. Jednocześnie radykalnie zmieniłam dietę wykluczając z niej
węglowodany (chleb, makarony, ciasta, słodycze), wprowadzając tłuszcze
zwierzęce, których dotąd unikałam jak ognia. Mój stan zdrowia szybko wracał
do normy.
Obecnie, mimo, że jestem po 40. moje ciśnienie oscyluje koło 120/80, puls
60-70 (książkowe).
Pzdr.
Iwona
P.s. Moja córka od roku jest na mojej diecie i tętno radykalnie się
zmniejszyło (70-90)- bez leków.