Re: jaki blender do orzechow ?

Date: Fri, 03 Apr 2015 13:43:28 +0200
From: Qrczak <q...@q...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: jaki blender do orzechow ?
<146xrmokkfp3l$.if5iwis3eec3.dlg@40tude.net> <mfag4f$nbd$1@dont-email.me>
<mfc8cq$mh6$1@node2.news.atman.pl>
<5519a5e8$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
<mff0dv$ri4$1@node1.news.atman.pl>
<551b0c67$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<551b1375$0$15665$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<551bb5a2$0$15681$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<551c4799$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
<551d6a95$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mfk4ik$h15$1@node2.news.atman.pl>
<551d99ba$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mfkbgk$ntp$1@node2.news.atman.pl>

Dnia 2015-04-02 23:14, obywatel @ uprzejmie donosi:

> [...]
> nietolerancje laktozy. Musialam dziecko karmic bebilonem pepti (a bardzo
> chcialam karmic naturalnie conajmniej do 9 m-cy) i wszystko przeszlo,
> dziecko zdrowe a ja rzeczywiscie moglam sie cieszyc macierzynstwem.
>
> Wiem, ze przynudzilam. chcialam tylko pokazac, ze brak wlasciwej
> diagnozy szkodzi.
> Moja wspomniana wczesniej kolezanka meczyla sie z celiakia kilka lat,
> zanim zostala zdiagnozowana. Powrot do zdrowia trwal w jej przypadku
> kilka lat.
>
> Ponizej linki (tylko przykladowe) nt. skutkow celiakii
raz-wiecej-osob-go-nie-toleruje-celiakia/

> http://members-srac.de/de/literatur/broschueren/weit
ere-sprachen/polski-1/592-celiakia-i-nietolerancja-g
lutenu-1/file.html

Dziękuję za zaangażowanie, ale czasem nie warto tak zawierzać opinii
wszechwiedzących o wszystkim.
Co do lekarzy, z jakimi przyszło Ci się barować - i w tym zawodzie
odnotowuje się przypadki błędów i wypaczeń. A i rodzice bywają różni,
niektórzy uświadomieni, inni tylko świadomi.

Moim osobistym zdaniem moda na nietolerancję glutenu potężnie się
przyczyniła chorym na celiakię. Oferta rynkowa lepsza, choć i wiara
klienta w deklaracje producentów może trochę osłabić czujność.
Kupujesz coś w sklepach? Jadasz na mieście?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.