Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?

Cc: s...@p...onet.pl
Subject: Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: samya <s...@p...onet.pl>
Date: Tue, 10 Jan 2017 21:05:14 +0100

W dniu 09.01.2017 o 23:14, FEniks pisze:

> Są tabletki i tabletki. Tym twardym wielokrotnie zdarzało się nie
> rozpuścić i u mnie, a teraz można kupić takie, które właściwie są
> proszkiem zapakowanym w rozpuszczalną folię i te się rozpuszczają w 100%
> użyć. Nie będę tu ich nazywać po imieniu, ale pewnie i tak każdy
> zainteresowany wie, o które chodzi. A może nawet już więcej firm takie
> produkuje.

> W zmywarce zapełnionej po kokardę (albo ze źle ułożonymi naczyniami,
> sztućcami) problem jest inny - woda nie ma wszędzie dostępu, nie
> opłukują się dobrze bez względu na rodzaj użytego środka piorącego. No i
> [...]
Ja nie mam sliskiej wody w kranie, ta ktora zostaje czasem w naczyniach
zle wlozonych, albo przewroconych w czasie mycia, znaczaco sie rozni
wlasnie sliskoscia od wody z kranu. Dlatego tez zwrocilam uwage na
niedokladne plukanie.
Nie mam odwagi przyrzadzac i podawac 6 latkowi jedzenia z naczyn, co do
ktorych mam watpliwosci, wiec dla wlasnego spokoju wlaczam powtorke z
rozrywki.
Po powtornym plukaniu problem znika, nawet kiedy oprozniam zmywarke
przed wysuszeniem.

Pozdrawiam
@