Re: jest tyle pieknych filmow, sf

Subject: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5dfb363d$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <qtgfs5$6a1$1@dont-email.me>
<5dfcb094$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <qtisau$itm$2@dont-email.me>
<5dff363e$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<5dff976c$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<5dffb901$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<5dffc38f$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<5e01f5d4$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0490a6$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<5e1ef607$0$545$65785112@news.neostrada.pl> <qvnf8m$gaq$9@dont-email.me>
<5e2185f9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <qvsbd2$4u5$3@dont-email.me>
<5e21e6b5$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <qvud1c$a3n$3@dont-email.me>
<5e22ebd3$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <qvuu1k$4le$5@dont-email.me>
<5e26e85b$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<5e26f791$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<5e2999c5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5e29b3e3$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
<5e2ad9e5$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Fri, 24 Jan 2020 15:14:08 +0100

W dniu 24.01.2020 o 12:50, Trybun pisze:

> Dla niewytresowanych w szkołach powyższy tekst powinien być jasny i
> zrozumiały.  Masz wątpliwości zapytaj a chętnie wyjaśnię.

Jakich wątpliwości? Przeczysz sam sobie i tyle.

> Z czego kpił?

Każde, nawet średnio ogarnięte dziecko, które trochę liznęło historii,
rozumie z czego kpił.
Ale oczywiście ty nie.

> Gdzie jego wolność?

Ale rozumiesz czym jest faszyzm? Czy tego też nie rozumiesz?

> Co ci zrobił że go prześladujesz?

Ale wiesz dlaczego faszyzm w Polsce jest zakazany? Czy tego też nie wiesz?

> Jaka dobroć, jakie cnoty, od wszystkich żołnierzy wymagasz aby byli
> "matkami teresami" w spodniach?

A mogłeś skorzystać z dobrej rady i pierdolnąć się w głowę.
Ale tego nie zrobiłeś i nadal piszesz kretynizmy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr