Re: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm

Data: 2003-03-22 22:50:56
Temat: Re: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net>

On Sat, 22 Mar 2003 14:04:31 +0100, Snajper <s...@g...pl> wrote:
: Katarzyna Kulpa wrote:
:
: > no wlasnie, wiec moze nie "na sile powiela" a opisuje jakis fragment
: > rzeczywistosci.
:
: Zgadza sie. Ale robi to w taki sposob, jakby to byla cala
: rzeczywistosc, nie tylko (lub az) jej czesc. I to mi najbardziej nie
: odpowiada.

bo ten fragment jest calkiem spory.

: > piszac o tym, ze kobieta musi sie czemus przeciwstawiac, niniejszym
: > przyznajesz autorce racje :)
:
: Bo racje ma. Sa kobiety, ktore tak funkcjonuja. Jedne na wlasne
: zyczenie, inne z przymusu. Ale nie WSZYSTKIE!

tam chyba nie ma nic o tym, ze bezwzglednie wszystkie kobiety cokolwiek. a
te, ktore "tak" nie funkcjonuja, na ogol musialy i musza sie przeciw czemus
buntowac.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"