Re: kochać, głaskać, przytulać...

Subject: Re: kochać, głaskać, przytulać...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<g...@m...individual.net> <qehf9q$1n6$2@node2.news.atman.pl>
<g...@m...individual.net> <qej7bp$4jp$1@node1.news.atman.pl>
<g...@m...individual.net> <qerslr$ajj$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<qf1aop$1gn$1@node2.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<qf3du3$udn$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<5d1a64b0$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Wed, 3 Jul 2019 00:47:11 +0200

On 2019-07-02 22:04, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
fklaerungsbuch-lieben-kuscheln-schmusen-schamverletz
ende-aufklaerung-fuer-kindergartenkinder/1/

w.profamilia.de/article/show/602.html

edszkolak/rozwoj-i-wychowanie/rozwoj-seksualny-dziec
ka/

czas zarówno na satysfakcję z nauki, pracy, sportu i wymagających hobby, jak na

> Przecież u nas też dziewczątko mające lat 13 już jest pod presją rówieśników
> i zaczyna wstydzić się dziewictwa. I to nic nowego, kiedyś po prostu trzeba było
znać na wsi różne ziółka, które zapobiegały przedwczesnemu zajściu
> w ciążę (ta wiedza poszła do grobu z naszymi prababciami) i wybierać sobie chłopców
ładnych, ale pracowitych i zdrowych reprodukcyjnie (również
> [...]
> czy takim, które chcą je do czegoś przymusić, bo takie dają się przyłapać
> na gorącym uczynku i słusznie wsadzić do ciupy, gdzie pozostali osadzeni
> obrabiają im cztery litery. Wchodzą tu wszystkie zboki i półgłówki napalone
> na nawiązywanie takowych znajomości przez sieć, gdzie anonimowość jest
> złudzeniem, a drapieżnicy narażeni są na eliminację przez stosowne służby
> rządowe. Tym niemniej często-gęsto inicjacja dzierlatek odbywała się i odbywa
> zupełnie nieoficjalnie poniżej tej poprzeczki, z jakimś przystojnym i miłym

Jednak jest to pewnego rodzaju 'tabu' i o to chodzi!
W wieku 13 lat, młody człowiek zaczyna już rozumieć rzeczywistość w
oparciu o wzorce społeczne i jest znacznie większe prawdopodobieństwo,
że nauczy się czegoś pożytecznego, nim go dzieci obsiąda. :)