Re: kolano i Hyalgan

From: "Capture" <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: kolano i Hyalgan
Date: Fri, 7 Oct 2005 00:44:16 +0200

U stary, istny wyczyn 180km. Moje congratulacje. Jak tak przeciążyłeś staw,
to trzeba go wspomóc. W takiej sytuacji nie wiem czy dobry terapeuta coś
zrobi, tu po prostu trzeba wspomóc tkanki, tkanki które przeciążyłeś, a tu
może pomóc taka iniekcja. Nie znam się na farmakoterapii, w tej sytuacji
wydaje się być uzasadnione jej zastosowanie. Jeśli chodzi o wcześniejszą
radę to może ogranicz się do Medycyny Ortopedycznej wg. Cyriaxa, lub
b.dobrego terapeuty manualnego (np.Szkoła Niemiecka) - www.fizjoterapia.pl
tam szukaj więcej informacji.
Oj chyba trzeba będzie dać się ukłuć.
Pozdrawiam.