Re: kostki lodu

Data: 2003-08-28 15:50:28
Temat: Re: kostki lodu
Od: Shrek <j...@p...onet.pl>

Norek wrote:

> faktycznie lepszy sposob przy zalozeniu ze to przyczyna jest gaz. A tak mi sie
> mocno zdaje ze tak jest.
> Jakby ktos wyprobowal sposob to niech da znac - bedziem madrzejsi w temacie
> przezroczystosci kostek lodu ! :)))
> Norek

Dziekuje ;)
Po zastanowieniu doszedlem do jednego wniosku: wody nie nalezy
doprowadzac do wrzenia, tylko do "prawie wrzenia" i wytrzymaniu tak
przez czas jakis.
Powod:
Przy niewielkiej roznicy stosowanych temperatur, moze sie jednak okazac,
ze intensywne bablowanie spowoduje mieszanie na granicy gaz/woda i w
konsekwencji nieplanowane rozposzczanie sie gazu w wodzie (BTW wiem, ze
w bablu jest para H2O i nie o to mi chodzi, tylko o ruchy powierzchi wody).

Pozdr.,
Shrek