Re: kto pomoze??

Data: 2003-04-28 14:17:17
Temat: Re: kto pomoze??
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

ksRobak napisał:

> jeśli buty nosi na rękach to pewnie by Cię gonił też na rękach
> wiesz co?
> przyjmij się do niego. zobaczymy jak to robi... :o)

Wiesz, czasami jestem łagodny jak baranek, ale jak widzę takie
gówniarskie zadania to mi dodatkowe kły się ujawniają. Ja rozumiem, że
10. latek wysłany do kiosku po zapałki z 10 zł, może wrócić do domu z
pismem komputerowym w ręku i strugać głupka, że przecież mama mu nie
zakazała kupować nic innego. Ale jako osoba, która już kilka lat
przepracowała i jakieś tam doświadczenia życiowe posiada, zdecydowanie
źle reaguję na ludzi, którzy by mi powiedzieli, że przecież to nie było
zakazane - to jest kwestia bardziej społeczna, tj. oczekiwanie od
innych, że jasne polecenie (ale nie przekazywane jak kretynowi) wykonają
tak jak ma być wykonane, a nie naokoło. Inaczej trzeba by wszystkie
polecenia i zadania przekazywać w formie zrozumiałej dla kretynów. ;)

Co innego zadania w stylu - masz świeczkę, kij od szczotki i sznurek i
zrób z nich cos tam.

Flyer