Re: która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?

Data: 2008-01-25 13:30:51
Temat: Re: która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?
Od: "Gosia" <h...@p...onet.pl>

Na podstawie moich doświadczeń - zdecydowanie nie polecam Candy. Jeden z moich
najgorszych zakupów AGD w życiu. Awaryjność wybitna, czekanie na części (drogie)
miesiącami, a po naprawie żadnej poprawy. Może tylko ja tak miałam, może to mój
pech i jakiś "wyjątkowy" egzemplarz mi się trafił, ale tak było. A co do części,
które, jak mi tłumaczono, trzeba sprowadzać z Włoch, to chyba jednak od
egzemplarza nie zależy. No i wyglądało na to, że serwisanci nie bardzo wiedzą,
co z tym sprzętem robić. Diagnostyka "po oamcku". Wymienianie (kosztowne i
czasochłonne) na chybił-trafił wszystkiego po kolei, z marnym skutkiem. Pozbyłam
się z ulgą, kupiłam Bauknechta i moje kłopoty się skończyły.

Pozdrawiam
Gosia