Re: kura po gruzińsku...o takie znalazlam 2

Data: 2003-08-16 19:35:10
Temat: Re: kura po gruzińsku...o takie znalazlam 2
Od: "Agata" <a...@g...com.pl>

Użytkownik JurekA <j...@o...wywal.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bhlces$aa3$...@n...onet.pl...
> Sluchajcie...... mam chyba pierwsze objawy sklerozy.....
> zapomnialem ->przepis na kurę po gruzińsku, z moich archiwow
> przepisowych przepis jakos wyparowal..... cholerka, jadlem tak ugotowaną
> kurę wielokrotnie, ostatnio ze 3 lata temu - a tu pech. Amnezja. Pustka
> we lbie. :(

1.
http://www.agrikur.com.pl/dania.php
(kura po gruzinsku)

2.
Kurczak Tabaka - po gruzińsku
Składniki: 2 wytrybowane połówki kurczaka, 2 szklanki rosołu, 7 posiekanych
ząbków czosnku, masło, pęczek siekanego koperku, przyprawy.
Połówki kurczaka rozklepujemy na duże kotlety. Nacieramy solą i pieprzem i
odkładamy na noc do lodówki. Rozpuszczamy masło i smażymy na nim połówki
kurczaka na rumiano. Przekładamy do brytfanny układając jedna na drugiej
przekładając czosnkiem i koperkiem. Podlewamy rosołem, dociskamy i dusimy
ok. 20-30 minut. Podajemy z sosem tkemalii.
Sos Tkemalii
Składniki: 30 dkg śliwek bez pestek, 3 zmiażdżone ząbki czosnku, 3 szklanki
rosołu, pieprz czarny, ostra papryka, pęczek siekanej pietruszki.
Śliwki gotujemy i przecieramy. Dolewamy rosół, przyprawiamy i gotujemy ok.5
minut. Podajemy do wszelakich mięs."Nadesłała i poleca Agnieszka.
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/kuchnia/swiata/mi
eso.html

agataw