Re: lodówka wolna czy zabudowana

From: "KK" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: lodówka wolna czy zabudowana
Date: Fri, 14 Nov 2003 15:16:33 +0100

Nie zgodzę się. Moim zdaniem sprzęt do zabudowy przeznaczony jest do
innej grupy klientów: takiej, której bardziej zależy na estetyce i mogą
sobie pozwolić żeby za to ekstra zapłacić. Po prostu na sprzęcie do
zabudowy producent ma lepszą marżę.
===
Estetyka to pojęcie bardzo względne. Bardziej mi się podoba moja śliczna
biała lodówka (bo jest bardzo ładna) niż ogromna zabudowana powierzchnia
drzwi. Mam białą kuchenkę, białą płytę, biały blat, białą zmywarkę, białe
krzesła. Wszystko się super komponuje :-)))

A co do marży - mnie jako klienta nic to nie interesuje - interesuje mnie
cena dla mnie :-)

pzdr
KK