masa do tortu

21. Data: 2007-08-13 09:31:23

Temat: Re: masa do tortu
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message
news:f9p4pj$pph$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No sorry, będę bezlitosna. Orzeszki ziemne to jeden z groźniejszych
> alergenów pokarmowych - ich spożycie może skończyć się śmiercią. Poza
> tym tuczenie rocznego dziecka utwardzonym (przynajmniej częściowo, jak
> sądzę) tłuszczem roślinnym nie jest najlepszym pomysłem.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Myślenie po linii najmniejszego oporu - nie tylko z Al-Raszidów można zrobić
masło orzechowe. Choć i sam robiłem z nich też... Trzeba zemleć i utrzeć na
masę orzechową - dodać ewentualnie syropu np. ziemniaczanego lub miodu. Z
włoskich i laskowych usunąć skórkę z jąder... :-P)))))))))))))))))))) Aby
nie były gorzkie.
Dla malucha wystarczyłaby paczka wafli lub biszkopty sklejone masą.

22. Data: 2007-08-13 09:32:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Atam... Panslawisty nie ubiło ;-)
>
> Qra

Jestem uczulony na komary (wyłącznie) a i to nie na każdy wysyp...

23. Data: 2007-08-13 09:33:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> Od 4 lat :>
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Polecam baterie Duracell, mogą być w króliku...

24. Data: 2007-08-13 09:41:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Jestem uczulony na komary (wyłącznie) a i to nie na każdy wysyp...

Ale to chyba na ugryzienia a nie sypanie ;-)

Qra

25. Data: 2007-08-13 09:42:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to chyba na ugryzienia a nie sypanie ;-)
>
> Qra

Ile jest pokoleń tych samiczek w ciągu sezonu?

26. Data: 2007-08-13 10:39:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Ile jest pokoleń tych samiczek w ciągu sezonu?

Nie wiem, znam się tylko na samczykach

Qra

27. Data: 2007-08-13 12:15:52

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam baterie Duracell, mogą być w króliku...

Na króliki mam uczulenie.

--
Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2007-08-13 12:39:40

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Dominika* takie rzeczy opowiada:

> Mój synek ma skazę białkową a za 10 dni kończy roczek .....
> Jeśli tylko przyjdzie Wam coś do głowy ( jakiś przepis na taką masę )
> to proszę napiszcie.

A masło roślinne (takie ze słonecznikiem w małym, okrągłym pudełku [1])
próbowałaś? Tolerancja sprawdzina na innym nabiałowym alergiku ;)
Można utrzeć masę z takiego masła i cukru pudru, lub cukier skarmelizować i
wystudzony utrzeć z masłem.

Inny "krem" to smakowa kaszka ryżowa czy pszenna zrobiona na gęsto i
zmiksowana na puchato (taki pudding wychodzi).

Budyń bezkrówkomleczny na mleku które pije.

*gdaMa*
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BACHORKI2007

29. Data: 2007-08-13 12:45:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> Na króliki mam uczulenie.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Wąż boa, pyton albo delfinek...

30. Data: 2007-08-13 16:50:33

Od: "Dominika" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Dzięki wielkie:) za rady i porady:). Urodzinki bedą w bardzo wąskim gronie
rodzinnym i ten torcik ma być właśnie dla naszego malucha czyli jego
kawałek bedzie i troszkę zjedzony i wymamlany rączkami ( jak już ktoś o tym
wcześniej wspomniał :) ). Ponadto będą też jego dwie kuzynki ( ciut
starsze ) również ze skazą białkową .....
Jeszcze raz dzięki za pomoc
Dominika

Temperatura na patelni
dynia