Re: mleko

From: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: mleko
Date: Tue, 23 Jun 2009 20:42:37 +0200

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message
news:h1r6co$95m$1@inews.gazeta.pl...

> widzisz różnicę między jednym badaniem a drugim? Jeśli nie, to nie mamy o
> czym rozmawiać. Jeśli tak, to po cholerę dajesz kretyńskie przykłady?

Ten przykład pokazuje, że uzywając danych statystycznych można
fałszować rzeczywistość.

> primo, skład dymu konopi jest podobny, a nie wywołują takich skutków

podobby to jest co najwyżej średnio, poza tym palacz wypala o wiele
więcej papierosow dziennie niż osoba palaca konopie (ile znasz palaczy
konopii, ktorzy wala 20-40-60 skretow dziennie, tak jak palacze papierosow?)

> secundo, mało wiesz o dietetyce i o zalecanych proporcjach BTW, w zasadzie
> nic nie wiesz, skoro twierdzisz, że mleko jest do nich chociaż zbliżone.
> takie podstawy, coś jak alfabet dietetyki. Skoro nie znasz alfabetu, nie
> będę próbował nawet dyskutować o literaturze pięknej.

He he, odezwał się dietetyk-weganin :). Czyżbyś wierzył w zalecane
proporcje BTW podawane przez WHO? Uważaj, oni zalecaja tez mieso.

> dziwna sprawa, mi się wydawało że dyskutujemy o związku między mlekiem
> krowim a cukrzycą typu I

Też mi się tak wydawało, ale podałeś abstrakty badan statystycznych,
z których wynikało, że u dzieci, kórym w okresie niemowlęctwa (2 miesiące)
zamieniono mleko ludzkie na krowie, po 15 latach więcej było zagrożonych
cukrzycą. Sorry, z tego badania rownie dobrze wynika, ze to brak mleka
ludzkiego
zwieksza zagrozenie cukrzyca typu I.

Rafał