Re: mózg kowidioty to ( drugi ? ) przewód pokarmowy

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 11 Jul 2021 13:20:24 -0700 (PDT)
Subject: Re: mózg kowidioty to ( drugi ? ) przewód pokarmowy
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From: Astralny Rębajło

stin-est-il-notre-second-cerveau/

> To wszystko być może prawda,
> ale czemu poświęcać temu tematowi aż tyle czasu?
> Do tego jakiś pokraczny sposób pisania,
> zupełnie to to niestrawne dla innych,
> co zresztą widać po ilości odpowiedzi.
> Proszę wyciągnąć wnioski.

?

dla innych
czyli specjalnie dla ciebie
to to ( zupełnie ) strawne ?
we wszystkich ( językach )
szanujacych się mediach :

https://youtu.be/7ZZYFx2HWzY

https://www.dailymotion.com/video/x82irmw

Joey Chestnut with a new world record 76 hotdogs in 10 minutes

https://www.washingtonpost.com/sports/2021/07/04/joe
y-chestnut-hot-dog-record/

https://goodwordnews.com/american-gobbles-up-76-hot-
dogs-in-ten-minutes-breaks-own-record/

https://nypost.com/2021/07/05/nathans-champ-joey-che
stnut-had-crazy-dreams-after-hot-dog-win/

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-07-05/usa-a
merykanin-zjadl-76-hot-dogow-w-10-minut-pobilwlasnyr
ekord/

https://www.eurosport.fr/omnisport/76-hot-dogs-en-10
-minutes-lincroyable-record-de-joey-chestnut_vid1500
431/video.shtml

itd .

ślepemu wyjaśniać
czy dać mu psa ?

głuchego skrzyczeć
czy nauczyć go czytać i pisać ?

czy pomaga się kowididiocie
dając mu argumeny ?

Otrzymał tytuł mistrza w sztuce połykania hot dogów
po raz czternasty powtarza tradycyjny konkurs
organizowany z okazji amerykańskiego święta narodowego .
Mistrz zmiażdżył swoich konkurentów :
,, Dobrze mi zrobiło
że wszyscy mnie zachęcali "
podczas tych mistrzostw
zbiorowa przyjemność
conajmniej 5000 kibiców
( itd miliardy przed ekranami ! )
patrzących w tym samym kierunku
chciałoby zrobić to samo , lub lepiej ?

celebrować święto narodowe
sztuką ( artyzmem ! ) pożerania hot dogów ?
w najbardziej materialistycznym społeczeństwie na świecie

jakim lustrem jest otrzymywanie takich informacji ?
co inspiruje tego człowieka i jego konkurentów
a także organizatorów konkursu i widzów
do zamykania się w egzystencjalnej nicości
i niezdolnych do wyjścia z niej ?

czym się różnią połykacze
niepotrzebnego * pożywienia *
od połykaczy ograniczeń ?

czego chcemy ?
do czego dążymy ?

* poważniejsi * organizują
konkursy na zbrojenia
konkursy szczepień
konkursy chorób
itp

podobno sztuka to :
,, zbiór wiedzy i reguł działania w określonej dziedzinie "
jakie są wszystkie umiejętności
niezbędne do pożerania hot-dogów ?
jakie są wszystkie zdolności organizmu
potrzebne do ich przełknięcia , strawienia i przyswojenia ?
jakie są następstwa takiego tsunami ?

jest pewien paralelizm
z wstrzykiwaniem do organizmu produktów nieorganicznych .

nie kibicujemy organicznym przemianom ciała artysty - atlety
jakie przechodzi po tych hot-dogach
ale ( z drugiej strony ) docierają do nas raporty z różnych krajów
dotyczące wpływu wstrzyknięć genów u zaszczepionych osób
( mit kontra udowodnione fakty ) np zbiorowa odporność :

https://nouveau-monde.ca/rapport-officiel-anglais-il
-est-urgent-darreter-la-vaccination-anti-covid/

nie poświęcasz czasu na kibicowanie w mistrzostwach świata
" formowania umysłu ludzkiego do ciągłej niedojrzałości "
ty jesteś * dziełem * tej sztuki ( mięsa )

> co zresztą widać po ilości . . . takich jak ty
much - odpowiedzi ? OK dla ciebie to jakość
jedna dla wszystkich globalna niepokracznie
prosząca się o wyciąganie jedynie słusznych
poprawnych politycznie strawnych wniosków
zaPisanych w języku presstytutek , biurw itp
IVR ( automatycznych sekretarek ) maszyn
odwieczny konflikt POSIADANIA
lub po prostu bycia .