Re: na teraz! co z pora?

Data: 2003-10-08 12:25:00
Temat: Re: na teraz! co z pora?
Od: Theli <g...@w...pl>

Ania wrote:

> Witam!
> Narzeczony zażyczył sobie na obiad surówkę z porem i chyba marchewką.
> Powiedział, że taką robi jegio Mama i jest pycha!!! Co teraz, ktoś wie o co
> mu chodzilo???

To ja tez dorzuce swoj przepis i tez bez marchewki :))

Pora sparzyc, pokroic w plasterki, dodac kukurydze (z puszki
oczywiscie), polac nieco oliwa, posypac ziolami (np. ziolami
prowansalskimi), wymieszac i jesc :) Nie dodaje zadnej soli, pieprzu ani
innych przypraw, imo nie potrzeba i bez nich jest naprawde pycha.
Najbardziej nadaja sie do tego pory mlode, zeby jak najwiecej zielonego
dalo sie pokroic.

A zeby bylo tez na temat drugiej czesci twojego postu: pamietaj, nigdy
nie zrobisz nic tak samo dobrze jak Mama TZ :) wiec lepiej nakarm swoimi
specjalami :)

Th.