Re: najwyzsza pora na podsumowanie

Data: 2020-11-17 17:25:50
Temat: Re: najwyzsza pora na podsumowanie
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 16.11.20 um 23:12 schrieb FEniks:

> Nie porównuj Niemiec do Polski, bo to dwa światy są, jeśli chodzi o
> przygotowanie do sytuacji i ogólnie o służbę zdrowia.

> Ja tam nie wiem, zawsze unikałam tłumnych miejsc, to może dlatego mi
> łatwiej, a nawet obecna sytuacja odpowiada bardziej mojej naturze. A na
> tych jarmarkach co roku jest ta sama komercja. Przynajmniej naszego
> wrocławskiego mi nie szkoda, że nie będzie go w tym roku.
>
> Ewa

Ogolnie to wszystkie swieta mi wisza, ale coz rodzina... Chodzilem na
jarmarki, cos tam jadlem, pilem grzanca (nawet z jakims olejkiem z
marycha). Jezdzilismy (autobusem!) tez na jarmarki do Szwajcarii,
Francji, Austrii, a na Alasce znalezlismy wielki sklep, ktory caly rok
swietuje Xmas (miasteczko pt. Northpole! kolo Fairbanks). Podobne sklepy
pod nazwa Käthe Wohlfahrt sa w Rothenburgu o.d.T. oraz Norymberdze.
Kicze sa tam straszne, ale zapachy, jedzenie i napoje OK. :-)

To w Norymberdze
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50610148561/i
n/album-72157716916517902/
ten jarmark byl nawet fajny (nie musialem prowadzic!)
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49219128112/i
n/album-72157712203560618/

A ten Rothenburg o.d.Tauber polecam do zwiedzania - miasteczko otoczone
murami obronnymi przetrwalo szczesliwie rozne kataklizmy
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".