Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...

From: Ikselka <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka,pl.soc.religia
Subject: Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Date: Mon, 24 Mar 2008 22:36:13 +0100
<1y2anrfjs075f$.1rs4b85w67gfo.dlg@40tude.net>
<1jaottvaj9bi1$.1lq5eskfwu79t.dlg@40tude.net>
<gow81frhwmzm.1ibjgq75ry6lu$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<5...@4...net>
<11ks4aj6sxoz8$.88rcukcmwkk7$.dlg@40tude.net>
<11q23ylldf38$.1d9n2i37rcn3p.dlg@40tude.net>
<1jg4sgcz63avf.pmnmsrljfon5$.dlg@40tude.net>
<kvsige4kf8kv$.c0cbsc1k74t8$.dlg@40tude.net>
<1xuqafene2w8q$.g7t9pinbxoce.dlg@40tude.net>
<x...@4...net>

Dnia Mon, 24 Mar 2008 22:17:43 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> Że można oślepnąć jeśli nie znajdzie się chirurga który podejmie się
> dłutowania ósemki zanim nie będzie za późno ?

Mówimy nadal o zębach?
;-PPP
Bo jeśli nie, to Ci powiem, że "za późno" na zmiany to jest w momencie
podjęcia przez dwie (!!!) osoby decyzji o poczęciu dziecka. A jeśli poczyna
się ono bez takiej decyzji, to niestety jest dzieckiem głupców i jest
narażone na aborcję.
I nie mówimy tu o zygotach czy płodach - lecz cały czas o istotach
ludzkich, które od 21 doby od poczęcia maja także zwykłe, ludzkie, bijące,
ukształtowane serca.
Więc nie mów mi tu o zygotach i płodach jak o strupach na skórze czy
wyrostku robaczkowym.

> Nie przeceniasz czasem swoich memów ?
> A jeśli urodzisz islamistę-bombiarza ?

Jakoś dotąd nie urodziłam, to i to trzecie uda mi sie właściwie wychować.
Mam cudowne, prawidłowe relacje w mojej rodzinie - to zasługa moja i męża.
Żadne z naszych dzieci nie skończy/ło w kuble ani w więzieniu.

> Masz na myśli płód w wyniku rozwoju którego doszło do moich narodzin ?

Do Twoich narodzin doszło nie w wyniku rozwoju płodu, lecz w wyniku
znacznie wcześniejszej subtelności - mniej lub bardziej świadomej decyzji
Twoich rodziców o podjęciu współżycia seksualnego i mniej lub bardziej
konsekwentnego liczenia się z następstwami tegoz. Nie rób ze swych rodziców
bezrozumnych istot, no jak możesz tak ubliżać najbliższym osobom :-)