Re: nie było komór gazowych?

From: "zeusx" <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: nie było komór gazowych?
Date: Sat, 31 Jan 2009 18:51:44 +0100

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gm03d6$jq$1@inews.gazeta.pl...
> Byłeś w obozie? Dlaczego nie pilnować prawdy, skoro chcą tego Ci, co
> pamietają i znają to z opowiadań swoich rodziców?
> Poza tym, tak jak mówię, wymieniasz tylko te fakty, które się po wojnie
> wydarzyły. A ja sądzę, że w innych miejscach Europy właśnie się nie
> wydarzyły, bo jest ten zakaz. Ale tego nie da się zweryfikować faktami, za
> to prawdopodobieństwem chyba tak.

Ależ da się zweryfikować bardzo prosto. W USA istnieje wolność słowa puki co
a mamy czerwonego, czarnego za prezydenta czyli to czego nie widzieli w
swoich koszmarach amerykanscy członkowie KKK, NSDAP OA, B-H, i wielu różnej
maści rsdykalnych ugrupowan rasitowskich. I co się dzieje? Jakaś święta
rasowa wojna czy coś w ten deseń?
Czy zakaz istnienia AK w Generalnej Guberni coś zmieniło? A zakaz
działalności antykomunistycznej w PRLu? Zakaz zmniejsza wiarygodność
panstwa. Zaczynają się domysły. No bo niby czemu naukowcy nie mogą przy
pomocy nauki i całego aparatu rozprawiać o holokauście? O Katyniu też nie
było można. Wiadomo było, że to zrobili Niemcy.:-<
zx