Re: 'nie kocham swojego dziecka'

Data: 2014-12-26 19:50:38
Temat: Re: 'nie kocham swojego dziecka'
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Fri, 26 Dec 2014 10:54:56 +0100, krys napisał(a):

> Pokaż uprawnienie do stwierdzania ułomności.

Pokaż uprawnienie do żądania uprawnienia.

A serio - rzeczy oczywiste są... oczywiste. Ułomność to brak w stosunku do
normy. Chcesz stwierdzić ułomność? - stwierdź, czy sobie lub bliskim
życzysz tego, nad czym się pochylasz stwierdzając.

> Zwłaszcza na podstawie
> artykułów prasowych.

A co mnie obchodzą artykuły. Prezentuję WŁASNE zdanie.

> Pozwolisz, że nie przyjmę Twoich definicji.

A każę? Mnie wystarczy, ze ja je przyjełam, Ty nie musisz.

> Nie oznacza też, że nie potrafią wychować swojego potomstwa.

Bez miłości? - nie.
NIE.

> I nadal nie masz
> prawa ich diagnozować i szufladkować. Zostaw to temu, którego imieniem tak
> wymachujesz. A takiej niekochającej matce pomóż, zamiast oceniać.

Ty już pomogłaś? - więc nie wymachuj.