Re: niedouczeni farmaceuci ???

Data: 2004-08-20 02:38:31
Temat: Re: niedouczeni farmaceuci ???
Od: "error" <d...@N...pl>

> okazalo sie iz maja tabletki Ulgastranu ale w dawce 1,0.
> No i dobrze Ci powiedziala Pani w Aptece! Skoro jestes lekarzem powinienes
> wiedziec ze jezeli lekarz pisze wyraznie na recepcie lek w dawce 0,5 to
> farmaceuta nie moze wydac 1,0 - nawet jesli ilosc substancji czynnej w
> opakowaniu jest rowna lub mniejsza! Wiecej szacunku dla kolezanek i
kolegow

To tylko prawny bubel w wykonaniu naszych parlamentarzystow bo dawka jest ta
sama (2x0,5 lub 1x1,0). Sama Pani mgr raczyla stwierdzic ze to glupota ale
Ulgastrany 1,0 nie moze mi sprzedac. Wszystko super tyle ze na dawki nikt
nie zwracal uwagi.

Patrzono na recepte i odsylano mnie gdzie indziej bo nie bylo w aptece
ANCRUSALU. Panie nawet nie wiedzialy ze to sukralfat a sprawdzic im sie nei
chcialo. To mnei wkurza.

error